Vacature Digital Marketeer

CJP staat bekend als de culturele jongerenpas, maar groeit inmiddels uit tot een online platform dat cultuur in de breedste zin van het woord samenbrengt met jongeren tot 30 jaar.

Daarom zijn wij op zoek naar iemand met een sterk analytisch vermogen en een talent voor het aanjagen van e-commerce doelstellingen. Namelijk een

Digital Marketeer
Nederlands of Engels sprekend
32 tot 38 uur per week

Wie zoeken we?
Je bent data driven, ervaren in marketing automation, houdt ervan om doelstellingen en kpi’s op te stellen en na te streven en je maakt er een kunst van om op basis van analyses de communicatieflows richting de verschillende doelgroepen van CJP te optimaliseren. Ervaring in de culturele sector is voor deze rol zeker geen vereiste.

Wat ga je doen?
Als Digital Marketeer bij CJP zul je je onder andere bezighouden met:

  • Het inrichten, testen en optimaliseren van onze customer journeys.
  • Je weet om te gaan met diverse Adobe Creative Cloud programma’s, data dashboards en marketing automation tools.
  • Het ontwikkelen, onderhouden en verbeteren van rapportages en dashboards voor onze online kanalen en het gebruik van de data om de marketingacties te verbeteren.
  • Het optimaliseren en uitbreiden van marketingacties door middel van marketing automation tools en A/B testen. Dit doe je onder andere voor nieuwsbrieven, workflows en pushnotificaties.
  • Het vormen van een SEO en SEA strategie en het executeren hiervan om het websitebezoek naar het volgende niveau te brengen.
  • Meedenken over marketing- en communicatiecampagnes – voor het uitzetten van de campagnes werk je zelfstandig met onderandere Google Ads, Meta Ads en TikTok Ads. Met jouw ervaring in het opzetten en analyseren van online campagnes ben je in staat om het online bereik van CJP te laten groeien.
  • Je signaleert trends en behoeftes van onze doelgroepen en vertaalt deze effectief door naar de aanwezige of nieuw te initiëren middelen.

Je hebt

  • Een opleiding het liefst richting (digital) marketing / communicatie.
  • Minimaal twee jaar ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Affiniteit met de missie en doelgroep (tot 30 jaar) van CJP en je bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de markt.
  • Goede kennis van marketing- en webanalysetools zoals Google Analytics, marketing automation software, SEM tools en web experiment tools.

Wij bieden

  • Een jaarcontract met daarna mogelijke verlenging naar een vast contract.
  • Je kan kiezen voor 32 of 38 uur per week.
  • Een prachtige creatieve, informele werkplek aan de Admiralengracht, Amsterdam, met fijne collega’s, gezamenlijke lunch en regelmatig een borrel.
  • Culturele uitjes bij partners.
  • Waardering voor nieuwe ideeën en een kritische houding.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenregeling.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de mogelijkheid om opleidingen te volgen die worden vergoed.

Selectieprocedure
Is dit de vacature waarin je al jouw passie, kennis, ervaring kwijt kunt? Stuur dan voor 28 juni 2024 jouw motivatiebrief en curriculum vitae naar ons via vacatures@cjp.nl.

Twijfel je om te solliciteren omdat je het moeilijk vindt om in te schatten of de functie bij je past? Neem dan vooral contact met ons op met HR Manager, Carla Stoffels via Carla@cjp.nl of Senior Marketing Communicatie Manager, Pim Nugteren via Pim@cjp.nl.

Wij geloven dat we door verschillende talenten en perspectieven te benutten een betere organisatie worden, waar iedereen plezierig werkt. Daarom bouwen wij aan een organisatie die de kracht van diversiteit gebruikt om betere resultaten te halen. Een organisatie waar iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt. Jouw talent is belangrijker dan je geslacht, afkomst, leeftijd, geaardheid, handicap of chronische ziekte. Wij onderschrijven de Code Diversiteit en Inclusie.