Ontdek
Kortingen Win CJP events
Over CJP
Contact
Koop je pas Inloggen
CJP Lanceert nieuwe website
2 apr 2015 • Persbericht

CJP Lanceert nieuwe website

Vandaag om 13.30 uur heeft CJP een geheel nieuwe website gelanceerd. Zowel de techniek als het ontwerp zijn volledig herzien, met als speerpunt het gebruiksgemak op alle devices. Het volwassen en overzichtelijke design sluit aan bij de CJP-doelgroep tot 30 jaar. De nieuwe website is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met communicatiebureau Bravoure.

Bij de ontwikkeling van de site stond een optimale gebruikerservaring centraal. Door betere zoek- en filtermogelijkheden krijgt de bezoeker snel een volledig beeld van CJP-kortingen. Dit wordt ondersteund door de indeling op interessegebieden als muziek, film, theater en expo, waardoor makkelijker is te vinden wat je zoekt. De kortingen zijn snel te delen met vrienden via social en WhatsApp. Ook het aanschaffen van een CJP-pas is eenvoudiger geworden: in een oogopslag is te zien welk lidmaatschap het beste bij je past.

CJP.nl trekt maandelijks ruim 100.000 unieke bezoekers en laat zien dat CJP meer is dan een kortingspas: CJP moet het vertrekpunt worden voor iedere cultuurliefhebber onder de 30. Dagelijks zorgt de eigen redactie voor inspiratie waar je heen moet en waarom, met originele blogitems, selecties en luisterlijsten.

Tamara Oppedijk, Marketing Manager bij CJP: ‘Voor het ontwikkelen van de nieuwe website hebben we gekeken wat de doelgroep echt van ons wil. Zij zien ons niet alleen als kortinggever, maar ook als contentmaker en bron van culturele tips en inspiratie. Ze willen direct kunnen navigeren naar hun interessegebied. Vanuit CJP vinden wij het belangrijk dat de gebruikerservaring op alle devices intuïtief, gebruiksvriendelijk en merkversterkend is. Het resultaat is een website met een mooie balans tussen relevante kortingen en inspirerende content, die gemakkelijk te delen is met vrienden via social media en WhatsApp.’

Anthony Thissen van communicatiebureau Bravoure: 'De nieuwe site is volledig ontworpen vanuit een full responsive gedachte. CJP wil zich blijven ontwikkelen als relevante kortingspas, contentmaker en bron van culturele tips en inspiratie. Met deze site hebben we daarvoor ruimte gecreëerd.’

De nieuwe look en feel van de website wordt de komende maanden doorgevoerd in de visual identity van CJP. De eerste campagne start op 9 april 2015 en is naast online ook zichtbaar in Amsterdam, Utrecht, Haarlem en Rotterdam.