Ontdek
Kortingen Win CJP events
Over CJP
Contact
Koop je pas Inloggen
CJP ijzersterk merk onder jongeren
11 mrt 2014 • Persbericht

CJP ijzersterk merk onder jongeren

CJP is een ijzersterk merk onder studenten en  jongeren tot 30 jaar. Dit blijkt uit het tweejaarlijkse Cultuursector Merkenonderzoek door Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 3.000 Nederlanders. CJP heeft vooral een sympathiek, creatief en actief imago onder de gemiddelde Nederlander die bekend is met het merk. CJP is leidend onder jongeren als merk met een aantrekkelijk aanbod en als product met aantrekkelijke aanbiedingen of promoties. Daarnaast vindt 42% dat CJP een goede manier is om de cultuursector te ondersteunen. In de nationale ranglijst van 150 sterkste cultuurmerken bevindt CJP zich op de 93e positie. Onder jongeren tussen de 18 en 30 jaar neemt CJP de 39e positie in. Daarmee is CJP een sterker merk dan bijvoorbeeld Lowlands, Pinkpop of het Van Gogh Museum. Daarnaast heeft CJP de hoogste, spontane bekendheid in het segment van culturele kortingsregelingen en tegoedbonnen.
 
Over CJP
CJP is een onafhankelijke stichting die een culturele kortingspas uitgeeft voor iedereen tot 30 jaar.  CJP stelt jongeren in staat hun culturele smaak te ontwikkelen en te verbreden, door voordeel en voorrang te geven. Daarnaast speelt CJP met de CJP Cultuurkaart een belangrijke rol bij de financiering van cultuuronderwijs.