Ontdek
Kortingen Win CJP events
Over CJP
Contact
Koop je pas Inloggen
Gezocht: hoofdredacteur (38 uur)
19 SEP 2014 • Door CJP

Gezocht: hoofdredacteur (38 uur)

CJP zoekt namelijk een nieuwe hoofdredacteur! Als Hoofdredacteur CJP Media ben je eindverantwoordelijk voor de redactionele invulling en inhoud van het grote mediaplatform van CJP, zowel print als digitaal (CJP Magazines, cjp.nl, social media). Je hebt een duidelijk beeld hoe je kunt bijdragen aan de groei van CJP door de inzet van content en durft hierin keuzes te maken. Je weet hoe je een boeiend verhaal vertelt en op welke wijze je de verschillende media hiervoor kunt inzetten. De redactie heeft binnen CJP zowel een leidende, als een volgende rol in het informeren en stimuleren van jongeren om gebruik te maken van het culturele aanbod.
Jouw doelstelling is om de digitale koers van CJP vorm te geven. Je werkt mee om onze social communities te laten groeien, het sitebezoek te verhogen en betrokkenheid te bevorderen. Door strategisch en innovatief denken, zowel over het grote geheel als in detail, en met de juiste marketing flair maak je van CJP een nog sterker merk.
 
Taakoverzicht:
Leiding geven aan de eindredacteur en redacteur;Naar buiten treden als het gezicht van CJP als het gaat om jongeren en cultuur;Verantwoordelijkheid voor het bewaken en verbeteren van de redactionele formule;Prioriteiten stellen in de redactionele invulling, mede bepalen van de keuze en opzet van artikelen/items en fotografie;het ontwikkelen en uitvoeren van digitale strategieën, waaronder contentstrategieën en social media;(mee) Ontwikkelen van projecten en aangaan van samenwerkingsverbanden die het merk CJP versterken;Schrijven van artikelen en items; Relevant nieuws vergaren op het gebied van online media, kunst en cultuur, specifiek voor jongeren, en contacten onderhouden met externe partijen, waaronder culturele organisaties.  
Wij zoeken iemand die:
·       een journalistieke achtergrond heeft;
·       innovatieve projecten op zijn/haar naam heeft staan op het gebied van kunst, cultuur en/of jongeren;
·       thuis is in print, maar een bewezen ‘digital’ focus en ervaring heeft;
·       ervaring heeft met videoproductie en reportages;
·       commercieel is en tegelijkertijd als geen ander het merk CJP weet te bewaken;
·       zeer goed aanvoelt wat interessant is op cultureel gebied voor de doelgroep onder de 30 jaar;
·       in staat is anderen te coachen en kennis over te dragen.
 
Wat biedt CJP?
Een leuke functie met uitstekende arbeidsvoorwaarden in een organisatie van 20 jonge medewerkers in Het Westerhuis in het hart van Amsterdam.

Interesse?
Mail je cv en motivatie voor 29 september 2014 naar Maikel Oomens: moo@cjp.nl.

Comments