Ontdek
Kortingen Win CJP events
Over CJP
Contact
Koop je pas Inloggen
Gezocht: data marketeer (16 uur per week)
21 AUG 2014 • Door CJP

Gezocht: data marketeer (16 uur per week)

Werkzaamheden
Als data marketeer ben je verantwoordelijk voor het zo duidelijk mogelijk in kaart brengen van rapporten, dashboards en uitgebreide analyses van de CJP-leden, pasverkoop en wervingscampagnes. De cijfers zijn een belangrijke factor voor de marketingstrategie.
 
Je functie:
·      Rapportages en analyses nieuwe leden, uitstroom, behoud, prognose.
·      Overzicht ledenwerving en behoud bewaren en proactieve terugkoppeling.
·      Bijhouden targets/ trends. Lopen we op schema, liggen we achter, hoe doen we het in vergelijking tot andere jaren?
·      Opmaken wekelijkse rapportage ter voorbereiding van marketingoverleg.
·      Evaluatie campagnes. Welke doen het goed, welke minder. Welke groep heeft gereageerd? Leeftijd, regio, m/v etc. 
·      Rapportage en analyse van partner acties.
·      Verantwoordelijk voor follow up aflopende passen (analyse).
·      Controle en fiattering facturen backoffice.  
 
Profiel
·      Afgeronde HBO/academische opleiding;
·      Minstens 3 jaar ervaring in web analytics en data-analyse;
·      Sterke analytische achtergrond met een aanstekelijke passie voor getallen om goed verbanden te kunnen leggen;
·      Kennis van Microsoft Excel (draaitabellen, geavanceerde geneste formules, macro's);
·      Snel, nauwkeurig en efficiënt bij het werken met zowel kwalitatieve als kwantitatieve gegevens;
·      Teamspeler die graag helpt en een adviserende rol aanneemt;
·      Marketing gedreven;
·      Sterke communicatieve vaardigheden, resultaatgericht en een nuchtere instelling; 
·      Affiniteit met cultuur en de jongeren doelgroep tot 30 jaar.
 
Wat bieden wij?
Een mooie functie met uitstekende arbeidsvoorwaarden in een veranderende en dynamische organisatie van 20 jonge medewerkers in het creatief bolwerk Het Westerhuis in het hart van Amsterdam.
 
Over CJP
CJP brengt jongeren in contact met cultuur in de breedste zin van het woord en geeft daarbij voordeel en voorrang. Met je CJP-pas krijg je tot je 30e korting op theater, bioscoop, musea, festivals, concerten en nog veel meer. Met 850.000 pashouders is CJP een sterke marketingorganisatie met een culturele focus en deze positie willen we graag verder uitbreiden.
 
Interesse?
Stuur je sollicitatie voorzien van je CV voor 5 september 2014 per e-mail naar Maikel Oomens: moo@cjp.nl.
 

Comments