Bedrijven

Bedrijven

CJP zoekt actief samenwerking met bedrijven die iets kunnen toevoegen in het leven van jongeren. Dat kan gaan om korting, informatie, speciale producten, ontwikkelingsmogelijkheden.

Wie zijn de CJP-pashouders?

CJP geeft drie culturele voordeelpassen voor jongeren uit: de CJP-pas voor iedereen tot 30 jaar, de CJP/Knaek Studentenpas en de CJP Cultuurkaart, die middelbare scholen voor hun leerlingen kunnen aanschaffen. Daarmee heeft CJP in totaal ruim 800.000 pashouders en is het de grootste jongerenorganisatie van Nederland.

CJP-pashouders zijn mensen onder de 30 die de deur uit gaan. Die films bekijken. Die reizen. Die verrast willen worden en open staan voor nieuwe ervaringen. Ze wonen overal in Nederland, maar wat ze gemeen hebben is dat ze het belangrijk vinden om hun eigen smaak en persoonlijkheid te ontwikkelen.

Wat zijn de voordelen om met CJP samen te werken?

CJP biedt jongeren naast voordeel op cultuur ook voordeel op lifestyleproducten. CJP werkt hiervoor samen met partners die producten of diensten aanbieden die het merk CJP versterken, tegen een exclusieve, scherpe en aantrekkelijke prijs.

Samenwerken met CJP biedt de volgende voordelen:

  • Doelgerichte acties onder meer dan een 800.000 pashouders tussen de 12 en 30 jaar.
  • Bereik een nieuw jong publiek èn terugkerende klanten door structurele samenwerking.
  • Exposure binnen het uitgebreide print en online-portfolio van CJP.

Adverteren

Geen partner, maar wel de juiste doelgroep bereiken? Bekijk dan CJP's campagnemogelijkheden onder CJP Media.

Download bedrijvenkit voor:

CJP Pasoverzicht | Tariefkaart

Download hier de bedrijvenkit
X